ویزای کنیا

یکی از کشورهای کمتر شناخته شده ای که دارای اماکن و جاذبه های تفریحی زیادی می باشد، کشور کنیا است. مردم این کشور به خونگرمی و مهمان نوازی معروف هستند و اگر قصد دارید به این کشور سفر کنید می بایستی ویزای کنیا را اخذ نمایید. یکی از جذابیت های این کشور داشتن مناظری است که پای کمتر مسافر و گردشگری به آن باز شده است و همین موضوع می تواند دلیل بر جذابیت دو چندان سفر این کشور باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری از سفر به این کشور و اخذ ویزای کنیا را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

سفر به کنیا

کنیا نزدیک به 590 هزار کیلومتر وسعت دارد و در شرق آسیا قرار گرفته است. جالب است بدانید که آب و هوای این کشور در طول سال خوب است در واقع نه در زمستان ها هوا بسیار سرد است و نه در تابستان ها هوا بسیار گرم می باشد. در کنیا نزدیک به 54 میلیون نفر زندگی می کنند که بیشتر آنان مسیحی و تنها 11 درصد مسلمان هستند. جالب این که زبان مردم این کشور انگلیسی می باشد. قطعا کنیا یکی از بهترین گزینه برای علاقه مندان به سفر است آن دسته از گردشگرانی که قصد دارند به مناظر بسیار بکر و دست نخورده سفر کنند مطمئنا کنیا یکی از مناسب ترین مقاصد گردشگری می باشد. از دیگر علل جذابیت سفر به این کشور، مردم این کشور هستند که احترام و ارزشی خاصی برای مسافران و دیگر مردم کشور خود قائل هستند. در این کشور کمترین بی احترامی به افراد صورت نمی گیرد و مردم همیشه به اداب و رسوم سنتی خود پایبند هستند.

اخذ ویزای کنیا

همان طور که می دانید برای سفر به این کشور شما به ویزای کنیا نیازمند هستید، لازم به ذکر است که اتباع همه کشورها به غیر از چند کشور آفریقایی اجازه ورود بدون ویزا به این کشور را ندارند؛ از این رو افرادی که قصد دارند به کنیا سفر تفریحی داشته باشند می بایستی ویزای توریستی کنیا را اخذ نمایند. این ویزا به مسافران اجازه می دهد که به مدت 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند. باید توجه داشته باشید که امکان اخذ ویزا در زمان ورود به این کشور میسر نیست و همه مسافران می بایستی قبل از ورود به کشور در همان کشور مبدا ویزای توریستی کنیا را اخذ نمایند. اتباع کشور ایران برای سفر به کنیا می توانند ویزای خود را به صورت الکترونیکی دریافت نمایند. این دسته از افراد می توانند با مراجعه به سایت سفر هالیدی و ورود به قسمت اخذ ویزای کنیا درخواست خود را به همراه مدارک مورد نیاز ارائه داده و ویزای خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه دریافت نمایند.

شرایط اخذ ویزای کنیا

در کنار اخذ ویزای کنیا شما می توانید ویزای 2 کشور آفریقایی دیگر یعنی رواندا و اوگاندا را هم بدون مراجعه به سفارت و به صورت الکترونیکی دریافت نمایید. شرایط اخذ ویزای این دو کشور نیز تقریبا مشابه اخذ ویزای کنیا می باشد. مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزا شامل رزرو هتل و بلیط هواپیما بعلاوه عکس و پاسپورت شخص متقاضی سفر با 6 ماه اعتبار می باشد. ویزای این کشور ها در کمتر از 3 روز به دست شما خواهد رسید و صادر کننده ویزای کنیا نیز اداره مهاجرت این کشور می باشد. البته افراد زیر 16 سال بدون پرداخت هزینه می توانند بعد از اخذ ویزا وارد خاک این کشور شوند. برای اخذ این نوع ویزا تنها کافیست با کارشناسان ما در ویزا یونایتد و یا سفر هالیدی تماس بگیرید و درخواست و سوالات خود را مطرح نمایید.

  با ثبت آنلاین ویزای کنیا در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید


اخذ ویزای آنلاین کنیا

تماس با ما

10 / 10
از 8 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :